مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-25اقتصادي

بهره برداری از 4 کیلومتر باقیمانده بزرگراه اهر-تبریز


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از به بهره برداری رسیدن چهار کیلومتر باقیمانده بزرگراه اهر-تبریز تا پایان خرداد ماه امسال خبر داد.

- ابوالقاسم سلطانی با اعلام این خبر، از افتتاح بزرگراه اهر- تبریز در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بارندگی زودهنگام و یخ بندان منطقه در سال گذشته، منجر به تعطیلی پروژه شده بود اما در حال حاضر روند فعالیت تکمیل این پروژه ادامه دارد و در پایان خرداد امسال، چهار کیلومتر باقی مانده از قطعه دو، زیر ترافیک خواهد رفت.

وی ادامه داد: حدود 84 کیلومتر از بزرگراه اهر- تبریز، چهار خطه است که در حال حاضر چهار کیلومتر از قطعه دو این پروژه باقی مانده است که زیرسازی آن نیز به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت مصالح و محدود بودن اعتبارات دولتی، افزود: پروژه بزرگراه اهر- تبریز با مشکلات خاصی روبرو نبوده و تنها در اوایل آغاز به کار این پروژه، فعالیت پیمانکار به دور از انتظار بوده و از سویی تزریق اعتبار به این پروژه نیز دیرتر انجام گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، با اشاره به این که بزرگراه اهر- تبریز در سال 1386 به کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی استان آغاز شده است، افزود: بزرگراه اهر- تبریز به طول 90 کیلومتر و عرض 2 خطه احداثی 11 متر با 7 دستگاه پل بزرگ و 280 آبرو احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4 کیلومتر باقیمانده بزرگراه اهر-تبریز

بهره برداری از 4 کیلومتر باقیمانده بزرگراه اهر-تبریز