مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-04-25بين الملل

اسراییل و آغاز آژیرها


همه می دانند آنکه موشک را به 30 کیلومتری دیمونا رسانده، قادر است بقیه مسیر را هم طی کند.

این کار هم از فلسطینی ها ساخته است، هم از لبنانی ها برمی آید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی نوشت: رژیم صهیونیستی هنوز از شوک دو رخداد مهم روزهای سه شنبه و پنج شنبه هفته گذشته خارج نشده است و در چند اظهارنظر محدودی که درباره این حوادث بیان کرده، به تناقض گویی افتاده است.

این رژیم انفجار روز سه شنبه کارخانه فوق محرمانه تومر (Tomer) در نزدیکی تل آویو را یک حاثه غیرعمد معرفی می کند و حال آنکه اسراییل در طول سه دهه گذشته با حساسیت زیاد از آن حفاظت کرده و گفته می شود پس از تأسیسات دیمونا، کارخانه بزرگ تومر مهم ترین تأسیسات نظامی و صنعتی این رژیم بوده است.

اسراییل غاصب، حمله از سال 1996 به طور نسبتاً پیاپی (16 سال) اداره دولت را در اختیار دارد به این معناست که سیستم حکومتی اسراییل به نازایی رسیده و هراس از به هم ریختن سریع اوضاع، آنان را وادار به تکرار کرده است.

در اسراییل راستگراها همواره تابلو هراس این رژیم در مواجهه با تحولات بوده اند و طولانی شدن دوره حکومت راستگراها، وضعیت بغرنج سیاسی و اجتماعی سیستم و توده های صهیونیستی را به تصویر می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل و آغاز آژیرها

اسراییل و آغاز آژیرها