مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-04-25سياسي

طرح ولایت، حلقه های صالحین و آموزش؛ 3 اولویت معاونت آموزش بسیج اساتید


اولین جلسه معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور با حضور ریاست و معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور و معاونین و مدیران تربیت و آموزش مراکز بسیج اساتید سراسر کشور برگزار شد.

- طرح ولایت، حلقه های صالحین و آموزش؛ 3 اولویت معاونت آموزش بسیج اساتید اولین جلسه معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور با حضور ریاست و معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور و معاونین و مدیران تربیت و آموزش مراکز بسیج اساتید سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای جلسه هاشمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تسلیت عروج سردار حجازی به بیان برنامه ها و اولویت های معاونت تربیت و آموزش در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ولایت استادی، تقویت و گسترش طرح صالحین و آموزش های تخصصی و عمومی، ویژه اعضای هیات علمی و مسئولین و شوراهای کانون های سراسر کشور از اولویت های معاونت تربیت و آموزش است.

هاشمی در ادامه به جزییات، اولویت ها و برنامه های معاونت تربیت و آموزش اشاره کرد و گفت: طرح ولایت استادی به صورت متمرکز و توسط سازمان بسیج اساتید کشور و البته با مشارکت استانها ان شاءالله برگزار خواهد شد و طرح صالحین باید با قوت پیگیری و اجرا بشود، چرا که جلسات و گعده های حلقه های صالحین مهمترین بستر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ولایت، حلقه های صالحین و آموزش؛ 3 اولویت معاونت آموزش بسیج اساتید

طرح ولایت، حلقه های صالحین و آموزش؛ 3 اولویت معاونت آموزش بسیج اساتید