مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-25سياسي

تذکر به شهرداری بخاطر عدم ارایه لایحه ساماندهی مراکز امداد و نجات تهران


رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران بر لزوم ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران تاکید کرد.

- رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران بر لزوم ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در جریان دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم ترین انتظار اعضاء شورا از شهردار محترم و مدیران شهرداری تهران است تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم گردد.

وی افزود: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره لزوم اجرای به موقع مصوبه شورای اسلامی شهر تهران با عنوان الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران تذکر می دهم.

وی ادامه داد: بر اساس ماده واحده مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ 21 بهمن ماه سال 1393 به منظور ارتقای زیرساخت های لازم و توسعه و توان افزایی مراکز امداد و نجات در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان، شهرداری تهران موظف است ظرف مدت سه (3) ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، لایحه سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به شهرداری بخاطر عدم ارایه لایحه ساماندهی مراکز امداد و نجات تهران

تذکر به شهرداری بخاطر عدم ارایه لایحه ساماندهی مراکز امداد و نجات تهران