مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-25فرهنگي

فروش حق چاپ ترجمه سه کتاب کودک ایرانی به ناشر اسپانیایی


سه کتاب ایرانی «تک خال»، «کلاغ سیاه به سفر می رود!» و «خوراک زرافه با سالاد لاک پشت» برای کودکان، توسط انتشارات فاطمی به یک ناشر اسپانیایی فروخته شد.

- سه کتاب ایرانی تک خال ، کلاغ سیاه به سفر می رود! و خوراک زرافه با سالاد لاک پشت برای کودکان، توسط انتشارات فاطمی به یک ناشر اسپانیایی فروخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات فاطمی، پس از رایزنی ها و مذاکرات صورت گرفته توسط کتاب های طوطی (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) با انتشارات لامالتا در اسپانیا، ترجمه سه کتاب تک خال ، کلاغ سیاه به سفر می رود! و خوراک زرافه با سالاد لاک پشت به زودی توسط این ناشر اسپانیایی منتشر می شود.

این انتشارات که پیش از این، نسخه اسپانیایی زبان کتاب های به کرگدن بگو بره! ، چه فکر خوبی! ، جنگل برای همه ، تو یک جهانگردی و چتری با پروانه های سفید از مجموعه ی کتاب های طوطی، را منتشر کرده، با خرید حق نشر کتاب های تک خال ، کلاغ سیاه به سفر می رود! و خوراک زرافه با سالاد لاک پشت آن ها را به زبان اسپانیایی ترجمه و چاپ خواهد کرد.

تک خال نوشته پیام ابراهیمی با تصویرگری رضا دالوند، دربرگیرنده داستان آبتین پسر بی نظیری است که توانایی های منحصربه فردی دارد اما خانواده ورزشکار و قهرمان پرورش از او انتظار دارند یک تک خال قهرمان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش حق چاپ ترجمه سه کتاب کودک ایرانی به ناشر اسپانیایی

فروش حق چاپ ترجمه سه کتاب کودک ایرانی به ناشر اسپانیایی