مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-25بين الملل

دیدار سیسی و بن زاید در قاهره در خصوص روابط دوجانبه و خاورمیانه


ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که در دیدار عبدالفتاح سیسی و محمد بن زاید مسائل منطقه و پاره ای از برجسته ترین پرونده های مطرح در سطح منطقه از جمله سد النهضه را مورد بررسی قرار گرفت.

- ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که در دیدار عبدالفتاح سیسی و محمد بن زاید مسائل منطقه و پاره ای از برجسته ترین پرونده های مطرح در سطح منطقه از جمله سد النهضه را مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، سخنگوی ریاست جمهوری مصر در بیانیه ای اعلام کرد که مذاکرات میان عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور مصر و محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی نشانگر تفاهم متقابل دو طرف در قبال راه های تعامل با آن پرونده ها بود و توافق شد که تلاش های مشترک به منظور دست یابی به سازش سیاسی برای بحران های موجود در تعدادی از کشورهای منطقه و بازیابی نهادهای ملی آنها و صیانت از توانمندی هایشان ادامه یابد.

همچنین دو طرف بر سر تلاش برای شکل گیری چشم اندازی جهت توسعه نظام همکاری مشترک عربی که ضامن تقویت توانمندی های عربی در قبال چالش های منطقه و تهدیدهای روزافزون علیه امنیت منطقه باشد، توافق کردند.

سخنگوی ریاست جمهوری مصر گفت که در این دیدار توافق شد همکاری و هماهنگی میان مصر و امارات به عنوان ستون اصلی حفظ امنیت ملی عربی و رویارویی با مداخله های خارجی در امور حاکمیتی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سیسی و بن زاید در قاهره در خصوص روابط دوجانبه و خاورمیانه

دیدار سیسی و بن زاید در قاهره در خصوص روابط دوجانبه و خاورمیانه