مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-25پزشكي

جهش فوتی های کرونا در هرمزگان/وضعیت 15 نفر وخیم است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به جهش فوتی های کرونا در هرمزگان، به بیان جزییات مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا در بندرعباس پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشدند که این آمار بسیار نگران کننده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان از نظر ابتلا و شیوع کرونا را به این شرح اعلام کرد: شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان، قشم، میناب، جزیره کیش و هرمز در وضعیت قرمز، بشاگرد، بستک، حاجی آباد و رودان در وضعیت نارنجی، بوموسی و سیریک در وضعیت زرد هستند.

دکتر نوروزیان با اشاره به شیوع ویروس خطرناک کرونای هندی، گفت: این نوع ویروس از دو نوع قبلی آن بسیار خطرناک تر و سرایت پذیرتر می باشد و هم اکنون شرایط بسیار حساس و نگران کننده است و همه باید رعایت پروتکلهای بهداشتی را با جدیت انجام دهند.

این مقام مسوول ابراز داشت: با توجه به نگرانی ها در سطح کلان کشوری در خصوص ویروس کرونای هندی، تصمیم های خوبی در سطح کشور اتخاذ شده و محدودیت هایی نیز لحاظ شده است، اما این محدودیت ها به تنهایی کافی نبوده و همه ما باید خطر را جدی گرفته و برای حفظ جان خود و عزیزانمان پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنیم تا بتوانیم از این مرحله سخت گذر نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش فوتی های کرونا در هرمزگان/وضعیت 15 نفر وخیم است

جهش فوتی های کرونا در هرمزگان/وضعیت 15 نفر وخیم است