مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-25اقتصادي

آغاز رصد هوشمند تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی البرز


استاندار البرز از رونمایی یک طرح دانش بنیان کشاورزی به منظور رصد تغییر کاربری اراضی کشاورزی و همچنین پایش اراضی زراعی و باغی برای بهره وری حداکثری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزیزالله شهبازی صبح امروز در حاشیه رونمایی از یک طرح دانش بنیان کشاورزی به منظور رصد تغییر کاربری اراضی کشاورزی و همچنین پایش اراضی زراعی و باغی برای بهره وری حداکثری استانداری اظهار کرد: این طرح و ایده از سوی مخبر رییس جهاد کشاورزی استان البرز پیشنهاد شده و یک شرکت دانش بنیان مطالعات لازم را برای تحقق آن انجام داده است.

وی ادامه داد: بر این اساس جوانان نخبه البرزی که از دانشگاه های معتبر کشور فارغ التحصیل شده اند به کمک حفظ و حراست از اراضی ارزشمند کشاورزی البرز و کشور آمده اند.

استاندار البرز: از ابتدای حضورم در استان به ارزش و اهمیت اراضی کشاورزی استان واقف بوده ام از این رو تاکنون اجازه هیچ گونه تغییر کاربری در این خصوص را نداده و بر حفظ فضای سبز و هویت باغ شهری استان تاکید داشته ام.

وی افزود: اکنون نیز از طرح این جوانان نخبه استان که به پیشنهاد رییس جهاد کشاورزی استان تهیه شده حمایت لازم را خواهم داشت و برای رونمایی و بهره برداری از آن نیز شخصاً حضور خواهم یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رصد هوشمند تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی البرز

آغاز رصد هوشمند تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی البرز