مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-25اقتصادي

سرانه مصرف آب تهرانی ها چند لیتر از سرانه کشور بیشتر است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین سرایی، با بیان اینکه سرانه مصرف شهر تهران در تابستان تا 310 لیتر بر ثانیه در شبانه روز نیز می رسد که این رقم بسیار بزرگی است، - مدیرمرکز کنترل آب تهران گفت: سرانه مصرف آب شرب در شهر تهران 240 لیتر برثانیه در شبانه روز به ازای هر نفر است که 70 لیتر بیش از سرانه مصرف آب شرب کشوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین سرایی، با بیان اینکه سرانه مصرف شهر تهران در تابستان تا 310 لیتر بر ثانیه در شبانه روز نیز می رسد که این رقم بسیار بزرگی است، گفت: درحال حاضر شهر تهران روزانه 37 هزار لیتر بر ثانیه آب مصرف می کنند که این رقم در تابستان به بیش از 44 هزار لیتر بر ثانیه خواهد رسید که با توجه به کاهش چشمگیر بارندگی ها بر لزوم مدیریت مصرف در این کلان شهر تاکید می شود.

وی ادامه داد: مصارف فعلی در شهر تهران نشان می دهد که مصرف آب شرب این کلانشهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد بیشتر است که با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای سازمان هواشناسی و بارش های انجام شده، ما شرایط خوبی به لحاظ آبی نداریم.

مدیرمرکز کنترل آب تهران با اشاره به کاهش ذخایر پشت سدها، افزود: اگر ما در تابستان ذخایر موجود را حفظ کنیم در ابتدای پاییز و پیش از شروع سال آبی جدید با محدودیت های کمتری مواجه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مصرف آب تهرانی ها چند لیتر از سرانه کشور بیشتر است؟

سرانه مصرف آب تهرانی ها چند لیتر از سرانه کشور بیشتر است؟