مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-25بين الملل

افشاگری صنعاء درباره نفوذی های خود در مأرب


سخنگوی وزارت کشور دولت نجات ملی یمن فاش کرد، دستگاه اطلاعاتی این وزارتخانه نفوذی هایی در درون نیروهای ائتلاف سعودی در اختیار دارد و تحرکات دشمن در مأرب را از این طریق رصد می کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالخالق العجری سخنگوی گفت، سران القاعده در عدن با هدف تحکیم تسلط القاعده بر مأرب با سران القاعده در مأرب تماس برقرار کرده اند.

العجری ادامه داد، بیش از 85 نفر از سران القاعده ارتباط علنی با خارج دارند و پیشتر به صفوف نیروهای ائتلاف سعودی ملحق شده اند.

ارتباط القاعده با آمریکا دیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست.

استان مأرب 17405 کیلومتر مربع مساحت دارد و در 170 کیلومتری صنعاء قرار دارد که از طریق گذرگاه الودیعه در شمال به هم وصل می شوند.

توصیه عبدالسلام به مزدوران از طرف دیگر محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رییس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی به مزدوران توصیه کرد که خود را از شر تبعیت کورکورانه بیگانه ای که چشم طمع به یمن دارد خلاص کنند.

وی در توییتر خود به نوزده حمله هوایی به صراوح در مأرب طی ساعات گذشته اشاره کرد و افزود، این حملات نفعی برای مزدوران ندارد و آنها بهتر است قبل از اینکه فرصت از دست برود به سمت ملت خود بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری صنعاء درباره نفوذی های خود در مأرب

افشاگری صنعاء درباره نفوذی های خود در مأرب