مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-04-25بين الملل

درخواست پارلمان اردن برای تعطیلی سفارت های این رژیم در جهان


فراکسیون پارلمانی الاصلاح اردن تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی در قدس را محکوم کرد و خواستار اقدام کشورش و جهان عرب برای مقابله با این تجاوزات و اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شد.

- فراکسیون پارلمانی الاصلاح اردن تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی در قدس را محکوم کرد و خواستار اقدام کشورش و جهان عرب برای مقابله با این تجاوزات و اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، این فراکسیون در بیانیه ای اعلام کرد، جنایات رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین به خصوص تجاوزهایی که اخیرا در قدس و علیه ملت فلسطین و مقدسات آن مرتکب شده، با نگرانی پیگیری می شود؛ جنایت هایی که در مقابل چشم جهانیان و در سایه سکوت جامعه جهانی، شورای امنیت، اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی صورت می گیرد.

در این بیانیه آمده است که اقدامات امروز رژیم صهیونیستی چالشی برای جهان و ملت فلسطین است و باید بابت این جنایت در دادگاه کیفری بین المللی مجازات شود.

فراکسیون پارلمانی الاصلاح در اردن بر لزوم حفاظت از مسجدالاقصی، قدس و فلسطین تاکید کرد و حمایت از ملت فلسطین را وظیفه شرعی، قانونی و انسانی دانست که نباید ملت اسلام و عرب آنها را رها کرده یا از وظیفه خود دست بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پارلمان اردن برای تعطیلی سفارت های این رژیم در جهان

درخواست پارلمان اردن برای تعطیلی سفارت های این رژیم در جهان