مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-25سياسي

الزام شهرداری به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی


با پیشنهاد مجید فراهانی و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تهران؛ شهرداری تهران ملزم به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی شد.

- الزام شهرداری به ارائه لایحه "نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی" با پیشنهاد مجید فراهانی و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تهران؛ شهرداری تهران ملزم به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در دفاع از طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی گفت: مجمع شهرداران آسیایی با پیشنهاد شهرداری تهران و استقبال و مشارکت شهرداران، اعضای شوراها و انجمن های شهری، مدیران ارشد شهری و محلی از سراسرآسیا، با حمایت مجمع پارلمان های آسیایی و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با هدف ایجاد بستر لازم برای تقویت و توسعه روابط، تعاملات و همکاری های فنی، تخصصی، فرهنگی و اقتصادی بین المللی میان شهرداران و مقامات محلی شهرهای آسیایی، تاسیس و با تصویب اعضا، دبیرخانه دائمی آن در شهر تهران مستقر شده است.

وی افزود: مبتنی بر اهداف و آرمان های شهرداران و مقامات شهری شرکت کننده در اولین اجلاس مجمع در تهران و نیزدرچارچوب اساسنامه مصوب در اجلاس استانبول و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهرداری به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی

الزام شهرداری به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی