مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-25اقتصادي

صدور موافقت نامه جذب سرمایه گذار در مناطق نمونه گردشگری خراسان رضوی


معاون سرمایه‎ گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از صدور دو موافقت نامه تامین سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سرمایه‎ گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از صدور دو موافقت نامه تامین سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری استان خبر داد.

احمد دیناری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده و انتشار فراخوان، در رویدادهای گردشگری برای مناطق نمونه از جمله قره سو در شهرستان کلات و مینوش در شهرستان مشهد مذاکراتی برای جذب سرمایه گذار صورت گرفته است.

معاون سرمایه‎ گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در فروردین ماه سال جاری قرارداد این مناطق منعقد و موافقت نامه تاسیس شرکت های سرمایه گذار نیز صادر شده است.

حجم سرمایه گذاری در این مناطق حدود 5 هزار میلیارد ریال تخمین زده می شود که با این حجم از سرمایه گذاری برای بیش از 500 نفر در حین انجام کار و پس از بهره برداری اشتغال ایجاد خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، دیناری تصریح کرد: مطالعات دقیق موقعیت و عرصه جغرافیایی دو منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور موافقت نامه جذب سرمایه گذار در مناطق نمونه گردشگری خراسان رضوی

صدور موافقت نامه جذب سرمایه گذار در مناطق نمونه گردشگری خراسان رضوی