مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-04-25اقتصادي

اختصاص 5000 میلیارد تومان به جهش تولید در فارس


استاندار فارس از اختصاص اعتبار 50 هزار میلیارد ریالی به مبحث جهش تولید استان خبر داد و گفت: گزارش های اخیر در خصوص رتبه استان در صدور مجوزهای کسب و کار، - کارشناسی شده نیست و خوشبختانه ما در این زمینه از رتبه 16 کشوری به رتبه تک رقمی دست یافته ایم.

عنایت الله رحیمی یکشنبه 5 اردیبهشت در جلسه شورای اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری فارس بیان کرد: در سال جدید مباحث مختلفی را پیش رو داریم که یکی از مهمترین آنها موضوع کروناست که تمام شئونات زندگی را تحت تاثیر قرار داده و برای غلبه بر این بیماری نیازمند همکاری همه آحاد جامعه هستیم.

او به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خردادماه امسال هم اشاره و عنوان کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند و وظیفه همه ماست که با اطلاع رسانی مردم را به مشارکت در انتخابات، بدون اینکه از امکانات عمومی علیه کاندیدایی استفاده کنیم، تشویق و ترغیب کنیم.

استاندار فارس همچنین با اشاره نامگذاری سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری و لزوم برنامه ریزی برای تحقق این شعار گفت: نیاز به تدوین برنامه ای یک ساله در این باره داریم و باید با مشخص کردن اهداف و راهکارهای تحقق اهداف در تحقق این شعار گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5000 میلیارد تومان به جهش تولید در فارس

اختصاص 5000 میلیارد تومان به جهش تولید در فارس