مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-04-25اقتصادي

2000 واحد غیرفعال احیا می شود


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن معرفی برخی از صنایع پیشران برای تمرکز بیشتر بر آن ها، وعده داد که در سال جاری 2000 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید برگردد.

- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن معرفی برخی از صنایع پیشران برای تمرکز بیشتر بر آن ها، وعده داد که در سال جاری 2000 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید زرندی در یک برنامه تلویزیونی درباره برنامه وزارت صمت در سال جاری که روز گذشته توسط مقام عالی وزارت ابلاغ شد، اظهار کرد: امسال در جهت گیری اعلام شده، پروژه هایی را در قالب هفت محور اصلی تعریف شده است.

همچنین با توجه به مطالعه روند تولید در 10 سال گذشته، مطالعه هم تراز کشورهای موفق نزدیک به ما و نیز تکنولوژی های نوین متناسب با انقلاب صنعتی چهارم، 9 صنعت به عنوان صنایع پیشران انتخاب و معرفی شدند تا در کنار سایر صنایع، به صورت ویژه بر آن ها تمرکز شود.

زرندی صنایع پایین دست نفت و گاز (در حوزه های با ارزش افزوده بالا)، صنایع مرتبط به فلزات اساسی (با تاکید بر فولاد آلیاژی، مس و طلا)، صنایع غذایی و آشامیدنی (محصولاتی که قابلیت صادرات دارند)، نقلیه موتوری، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و معدنی، حوزه لاستیک، ماشین آلات و دستگاه های برقی و لوازم خانگی، پوشاک و محصولات دانش بنیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 واحد غیرفعال احیا می شود

2000 واحد غیرفعال احیا می شود