مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-04-25اقتصادي

گازکشی به «گنجنامه» آسیبی به طبیعت وارد نمی کند


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تأکید بر اینکه گازکشی به گنجنامه در کنار حریم جاده بوده و آسیبی به طبیعت وارد نمی کند، گفت: شرکت گاز براساس درخواست مجتمع تفریحی توریستی گنجنامه و مجتمع رفاهی فرهنگیان و با مجوز از راه وشهرسازی اقدام به گازرسانی به گنجنامه کرده است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تأکید بر اینکه گازکشی به گنجنامه در کنار حریم جاده بوده و آسیبی به طبیعت وارد نمی کند، گفت: شرکت گاز براساس درخواست مجتمع تفریحی توریستی گنجنامه و مجتمع رفاهی فرهنگیان و با مجوز از راه وشهرسازی اقدام به گازرسانی به گنجنامه کرده است.

عبدالله فیاض در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه میراث فرهنگی و مجتمع گردشگری گنجنامه مجوزهای لازم را اخذ کرده ‍ اند، افزود: میراث فرهنگی 290 میلیون تومان هزینه گازرسانی را به شرکت گاز پرداخت کرده و مجتمع گردشگری گنجنامه نیز هزینه انشعاب را پرداخت کرده است.

وی در ارتباط با ضرورت رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی در طرح ها و پروژه های بزرگ تولیدی، خدماتی و عمرانی تصریح کرد: در این زمینه شرکت گاز برای خطوط انتقال گاز با فشار 1050psl که اصطلاحاً خطوط فشار قوی نامیده می شود، مطالعات زیست محیطی را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازکشی به «گنجنامه» آسیبی به طبیعت وارد نمی کند

گازکشی به «گنجنامه» آسیبی به طبیعت وارد نمی کند