مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-04-25پزشكي

غربالگری بینایی 15 هزار کودک در استان سمنان انجام شد


مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه غربالگری بینایی برای 15 هزار کودک استان طی سال گذشته انجام شد، گفت: هدف این طرح شناسایی به موقع نارسایی های بینایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مشکلات آن، با نوبت دهی به خانواده ها و دوری از تجمع توانستیم غربالگری خوبی را در سطح استان انجام دهیم که با همکاری والدین کودکان صورت گرفت.

ارائه خدمات مشاوره و ترک اعتیاد مدیرکل بهزیستی سمنان با اشاره به انجام غربالگری شنوایی برای شش هزار و 694 نوزاد طی سال 99 بیان کرد: بسیاری بیماری ها و نارسایی های چشم و گوش هستند که اگر در سنین اندک و به موقع تشخیص داده شوند، می توانند درمان شوند و لذا این غربالگری ها در این راستا اهمیت دارد.

ایزد پور از ارائه آموزش پیش از ازدواج به سه هزار و 230 نفر طی سال 99 در سطح استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: در این سال همچنین سه هزار مشاوره زندگی سالم نیز به خانواده های استان ارائه شده است.

وی از ارائه خدمات در مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد به دو هزار و 750 نفر در سطح استان سمنان طی سال 99 خبر داد و ابراز کرد: در حوزه اعتیاد 155 نفر از اقدامات شاخص معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان سمنان بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری بینایی 15 هزار کودک در استان سمنان انجام شد

غربالگری بینایی 15 هزار کودک در استان سمنان انجام شد