مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-25اقتصادي

آیا 90 درصد سردهنه های کشاورزی تالش بازسازی شده اند؟


درحالی که فرماندار تالش طی روزهای گذشته از بازسازی 90 درصد سردهنه های کشاورزی خبر داده است، اما گزارشات مردمی و کشاورزان تالش همچنان از نرسیدن آب به مزارعشان حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، هفته هاست نبود آب جهت شخم زنی مزارع برنج و تأخیر در کار کشاورزی تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی کشاورزان منطقه شده و آنان را با مشکلات جدی و بسیاری مواجه کرده است.

باوجوداینکه با پیگیری خبرنگار فارس در تالش روند بازسازی سردهنه های تخریب شده در سیل اخیر سرعت بیشتری گرفته است، اما همچنان گزارشات مردمی و کشاورزان از کمبود آب برای شخم زنی مزارع برنج در تالش حکایت دارد، به طوری که داد نماینده تالش را نیز از تریبون مجلس شورای اسلامی را درآورده است.

  فرماندار تالش چندی پیش در حاشیه بازدید از سردهنه های کشاورزی، سردهنه های میانده، آهنگر جوب و شیخ جوب بخش اسالم و همچنین سردهنه های بالته کری، نوحه کران، میانکوه و نعلبند بخش مرکزی و همچنین سردهنه های لواندان، اگری بوجاق و سردهنه لپاقاصدق در بخش کرگانرود را 10 سردهنه ای دانست که مراحل بازسازی آن در حال انجام بوده و قول مساعد جهت بازسازی و آب گذاری آن در روزهای آینده را می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا 90 درصد سردهنه های کشاورزی تالش بازسازی شده اند؟

آیا 90 درصد سردهنه های کشاورزی تالش بازسازی شده اند؟