مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-04-25سياسي

کتاب «شهر آرمان های سبز»در مسکو رونمایی شد


مراسم رونمایی از کتاب «شهر آرمان های سبز» نوشته  گل صفت شهیدی، نویسنده و روزنامه نگار تاجیک و برنده کتاب سال کودک روسیه در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد.

- مراسم رونمایی از کتاب شهر آرمان های سبز نوشته  گل صفت شهیدی، نویسنده و روزنامه نگار تاجیک و برنده کتاب سال کودک روسیه در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب شهر آرمان های سبز نوشته گل صفت شهیدی، نویسنده و روزنامه نگار تاجیک و برنده کتاب سال کودک روسیه در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد.

در این مراسم که نویسندگان و جامعه فرهنگیان تاجیک، نماینده سفارت تاجیکستان در روسیه نیز حضور داشتند، قهرمان سلیمانی، رایزن فرهنگی ایران در مسکو برگزاری این مراسم را گامی در مسیر پیوستگی های فرهنگی دو ملت هم فرهنگ توصیف کرد که از دیرباز تا کنون با یکدیگر هم سرشت و هم ریشه و همسرنوشت بوده و هستند.

وی نشر این کتاب را احترام به صلح و دوستی و برادری دانست و گفت: نویسنده در خلال داستان به هم پیوسته آن، می کوشد گزارشی از روزهای دشوار جنگ داخلی تاجیکستان پس از حوادث سال 1991 به دست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «شهر آرمان های سبز»در مسکو رونمایی شد

کتاب «شهر آرمان های سبز»در مسکو رونمایی شد