مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-25سياسي

بهره برداری از 5 گالری مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان تا پایان سال


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تا پایان سال جاری، حداقل پنج گالری مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان تجهیز و بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان اظهار کرد: با بهره گیری از تجارب ارزشمند چهلمین سال دفاع مقدس، 40 مناسبت دفاع مقدس و مقاومت در سال 1400 مبنای تلاش و مجاهدت استانی قرار گرفته است و پیش بینی می شود در سال جاری بیش از سه هزار فعالیت و برنامه در استان برنامه ریزی و اجرا شود.

وی بیان کرد: گرامیداشت مناسبت های شاخص دفاع مقدس و مقاومت در سال 1400 با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی برنامه ریزی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به گنجانده شدن مسائل مهم در دستورالعمل اجرایی برنامه های فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در سال 1400 افزود: مسائلی مانند بهره گیری از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و در هم افزایی و هم نوایی جبهه مقاومت در این دستورالعمل گنجانده شده است.

سلامی ادامه داد: برگزاری برنامه های دانش آموزی و راهیان نور، اجتماعات و همایش های رزمندگان و ایثارگران، ساماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 گالری مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان تا پایان سال

بهره برداری از 5 گالری مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان تا پایان سال