مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-25اجتماعي

افزایش تردد عابران پیاده در بلوار «ارم» همدان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با وجود اعمال محدودیت ها، تردد عابران پیاده در بلوار ارم شهر همدان افزایش یافته که با توجه به شرایط کرونایی فعلی آزاردهنده است.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با وجود اعمال محدودیت ها، تردد عابران پیاده در بلوار ارم شهر همدان افزایش یافته که با توجه به شرایط کرونایی فعلی آزاردهنده است.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: افراد به صورت گروهی در حال تردد و پیاده روی در این مسیر هستند که همین امر می تواند باعث شیوع بیشتر بیماری کرونا شود.

وی درباره ترددهای درون شهری نیز بیان کرد: تردد درون شهری تا ساعت 17 کاهش زیادی داشته است و تنها در مقطع زمانی 17 تا 20 تردد در برخی از قسمت های شهر مانند میدان شهدا، بلوار اسلامیان، میدان بعثت، میدان پیشاهنگی و میدان بوعلی افزایش می یابد.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان اضافه کرد: همانند قبل خودروهای غیربومی که در سطح شهر تردد داشته باشد، به وسیله دوربین و پرسنل راهور رصد و مبلغ 500 هزار تومان جریمه می شود.

وی درباره تردد تاکسی ها و موتورسواران در محور گنجنامه توضیح داد: برخی از ساکنان باغ های این محور در آنجا سکونت دارند و برای تردد از خودروهای عمومی استفاده می کنند بنابراین به ناچار تاکسی ها در این محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تردد عابران پیاده در بلوار «ارم» همدان

افزایش تردد عابران پیاده در بلوار «ارم» همدان