مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-04-25فرهنگي

هنری که برای نیازمندان نان شب شد/ کارآفرینی درخشان


زهرا درخشان، بانوی 21 ساله اهل کوهدشت هنر را زیسته و حال در اوان جوانی به سر می برد با آنچه آموخته یاری گر نیازمندان شده و عشق را به نان شب شان مبدل ساخته است.

- خبرگزاری فارس لرستان- سمیرا عزیزی، همواره انسان هایی بوده اند که خاک را با نظر کیمیا کرده اند و خلیفه اللهی خود بر زمین را به آثاری ماندگار مبدل ساخته اند.

آنان که به دور از روزمرگی ها و تکرار شب و روز، نگاهی ماورایی به جهان داشته اند و سیاهی های روزگار جایی در هنر رنگارنگ شان ندارد.

خلقت شان گاهی بر دار گره می خورد، زمانی تابلو و یک روز قطعه ای زیبا از چکامه می شود اما ماندگار به ظهور می رسد و چون از دل برمی آید لاجرم بر دل نیز خواهد نشست.

این هنرها، تحسین را به چشم هر زیبابینی می آورند اما آن هنگام که دستگیر نیازمندان هم می شوند حلاوت آفریده شان را صدچندان می کنند.

و خوشا هنری که فقط زیبا نیست و نان را بر خوان دردمندان نیز می آورد.

زهرا درخشان از آن دسته هنرمندانی است که لالایی کودکی هایش صدای رج کوبی دار گلیم و قالی بوده و تار و پود وجودش با ترنج فرش بالیدن گرفته است.

این بانوی 21 ساله اهل کوهدشت که هنر را زیسته و حال در اوان جوانی به سر می برد با آنچه آموخته یاری گر نیازمندان شده و عشق را به نان شب شان مبدل ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنری که برای نیازمندان نان شب شد/ کارآفرینی درخشان

هنری که برای نیازمندان نان شب شد/ کارآفرینی درخشان