مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-04-25پزشكي

اکثر بیمارستان های استان بوشهر پر هستند


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: اکثر بیمارستان های استان بوشهر پر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتقریباً کنترل شود، درحالی که تا رسیدن به این عدد زمان زیادی به طول خواهد کشید و در بهترین و ایده آل ترین حالت شاید یک سال طول بکشد.

مصرف روزانه دو میلیون لیتر اکسیژن کشمیری افزود: تا زمانی که واکسیناسیون کرونا به نقطه ایده آل برسیم فاصله زمانی زیادی داریم و تنها راه برای مقابله با کرونا پیشگیری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه اکثر بیمارستان های استان بوشهر پر هستند و تنها در یکی از بیمارستان ها 170 بیمار بستری است اضافه کرد: هر بیمار کرونایی بستری در آی سی یو 25 لیتر در دقیقه اکسیژن لازم دارد به گونه ای که برای درمان بیماران کرونایی در بیمارستان بوشهر فقط دو میلیون لیتر اکسیژن مصرف می کنیم.

دکتر کشمیری افزود: استان بوشهر جزو چند استان در کشور است که دیگر حالت افزایشی بیماری کرونا را ندارد ولی این حالت شکننده است و هرلحظه با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی امکان به وجود آمدن موج بعدی بیماری وجود دارد.

پیشگیری از کرونای هندی وی با اشاره به ویروس کرونای جهش یافته هندی گفت: برای جلوگیری و پیشگیری از ورود ویروس کرونای جهش یافته هندی به استان بوشهر باید تمام راهکارهای لازم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر بیمارستان های استان بوشهر پر هستند

اکثر بیمارستان های استان بوشهر پر هستند