مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-25اجتماعي

اختتامیه جشنواره پیشگیری از سوانح و حوادث در رادیو برگزار شد


هم زمان با آغاز هشتادویکمین سالگرد تاسیس رادیو در ایران، اختتامیه سومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث به صورت آنلاین برگزار شد.

- هم زمان با آغاز هشتادویکمین سالگرد تاسیس رادیو در ایران، اختتامیه "سومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث" به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، با شعار خط - نشان - سرعت و محوریت مدیریت سرعت و با حضور شاهید مظفری قائم مقام معاون صدا، سردار تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور ناجا، پیر حسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور، سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی راهور ناجا، وحید کمالی مدیرکل صدای استان ها و صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت شنبه (4 اردیبهشت ماه) در رادیو سلامت برگزار شد.

دکتر صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت و دبیر سومین جشنواره پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی با اشاره به اولویت های سلامت در کشور گفت: حوادث ترافیکی همواره از پر تلفات ترین اتفاقات در کشور بوده است و رادیو باهدف کاهش این آمار پویش 60-30 را راه اندازی کرد.

وی افزود: برای تعیین و اندازه گیری سلامت و بهداشت در جامعه شاخص هایی در نظر گرفته می شود که در اصطلاح به آن ها شاخص های توسعه پایدار بهداشتی گفته می شود و حوادث ترافیکی یکی از این شاخص ها است که ایران در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره پیشگیری از سوانح و حوادث در رادیو برگزار شد

اختتامیه جشنواره پیشگیری از سوانح و حوادث در رادیو برگزار شد