مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-25اقتصادي

سرانجام پرداخت خسارت شکستگی خط لوله انتقال نفت سرخون چه می شود؟


در جلسه ای که با حضور مسئولان چهارمحال و بختیاری و مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد، نحوه پرداخت خسارت های وارده به بخش های مختلف ناشی از شکستگی خط لوله انتقال نفت سرخون بررسی شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری در جلسه ای که با حضور مسئولان چهارمحال و بختیاری و مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد، نحوه پرداخت خسارت های وارده به بخش های مختلف ناشی از شکستگی خط لوله انتقال نفت سرخون بررسی شد.

سیاوش اورنگی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان پنجم اردیبهشت ماه در جلسه بررسی خسارت ناشی از شکستگی لوله نفت مارون منطقه سرخون شهرستان اردل اظهار کرد: در جلسه 19 فروردین ماه با حضور مشاور وزیر نفت نحوه بررسی خسارت ها مشخص و مقرر شد خسارت ها و نحوه پرداخت آن ها براساس کار کارشناسی بررسی شود.

وی افزود: لازم است تیمی از کارشناسان جهاد کشاورزی با کارشناسان این شرکت مشخص شود تا خسارت های برآورد شده بررسی و به جلسه اعلام شود.

اورنگی با اشاره به اینکه طبق ادعای این شرکت آب منطقه برای کشاورزی از جمله کشت بهاره و شیلات مشکلی ندارد، تصریح کرد: شرکت خطوط نفت و مخابرات ایران تعهدی در پرداخت خسارت غیر کارشناسی خط لوله سرخون ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام پرداخت خسارت شکستگی خط لوله انتقال نفت سرخون چه می شود؟

سرانجام پرداخت خسارت شکستگی خط لوله انتقال نفت سرخون چه می شود؟