مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-04-25دانش

اخبار مربوط به تحصیل در روسیه


روسیه کشوری با تحصیلات بالا است که بیش از نیمی از ساکنان این کشور دارای مدرک دانشگاهی هستند، دانشگاه های آن طیف گسترده ای از متخصصان را چه در مهندسی و چه در علوم انسانی تربیت می کنند و هر ساله بر اساس رتبه بندی های جهانی مانند QS ، - شانگهای و تایمز در رده های بالا قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شرکت مهاجرتی رجبی، هر ساله از سراسر جهان از نزدیک به 170 کشور دانشجو جذب دانشگاه برای تحصیل در روسیه می شوند، نکته جالب توجه این است که شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در روسیه آزادی انتخاب زیادی دارید و می توانید از بین 900 دانشگاه در 85 منطقه کشور گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.

دوره پادفک در روسیه یکی از ویژگی های تحصیل در روسیه برگزاری دوره های پادفک است، این دوره ها برای دانشجویان خارجی که دانش کافی به زبان روسی ندارند طراحی شده و آن ها را برای تحصیل در دانشگاه های روسیه آماده می کنند؛ این دوره توسط بخش های مقدماتی دانشگاه های روسیه برگزار می گردد.

این دوره یک ساله شامل دو ترم است و علاوه بر تدریس زبان روسی به آموزش دروس پایه بر اساس رشته انتخابی دانشجو می پردازد و در گروه های مختلف تحصیلی یعنی اقتصاد، علوم پزشکی، علوم انسانی، مهندسی و زیست شناسی دروس ارائه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار مربوط به تحصیل در روسیه

اخبار مربوط به تحصیل در روسیه