مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-04-25سياسي

گازکشی به گنجنامه در حریم قانونی یا ...؟!


عملیات گازکشی به منطقه نمونه گردشگری گنجنامه این روزها باعث انتقادات بسیاری از فعالان زیست محیطی و رسانه ها شده که البته اظهار نظر مسوولان در این زمینه نیز جالب توجه است!.

- خبرگزاری فارس - همدان: این روزها پروژه گازکشی به منطقه نمونه گردشگری گنجنامه از سوی شرکت گاز استان همدان در حال انجام است که این امر موجب انتقاداتی از سوی برخی فعالان زیست محیطی و رسانه ها شده است.

منتقدان معتقدند برخلاف گفته مسوولان ذیربط حریم لوله کشی از جاده گنجنامه که باید 9 متر باشد رعایت نشده و گازکشی با این وضعیت مغایر با اصول پدافند غیرعامل است و می تواند در آینده شرایط بروز بحران و احیانا فاجعه انفجار را رقم بزند.

جعفری: برای گازکشی به گنجنامه مجوزی از محیط زیست صادر نشده است به گفته محسن جعفری بسطامی نژاد، مدیرکل محیط زیست استان همدان برای این کار مطالعات محیط زیستی انجام نشده و مجوزی از سوی محیط زیست صادر نشده است.

بر همین اساس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان اظهار کرد: گازرسانی به حریم الوند مشکلی ندارد و این گازکشی تا منطقه نمونه گردشگری است که دولت موظف به انجام آن است.

علی مالمیر با بیان اینکه اجرای پروژه از نظر میراث فرهنگی منعی ندارد خاطرنشان کرد: گازکشی تامین زیرساخت منطقه نمونه گردشگری است که تامین آن جزو وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازکشی به گنجنامه در حریم قانونی یا ...؟!

گازکشی به گنجنامه در حریم قانونی یا ...؟!