مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-25حوادث

کلاهبرداری از دانش آموزان با شگرد فروش سوالات امتحانات نهایی


رییس پلیس فتای استان اصفهان در خصوص کلاهبرداری از طریق فروش سوالات امتحانات نهایی هشدار داد و گفت: خانواده ها و دانش آموزان مراقب این نوع کلاهبرداری ها باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال تحصیلی و زمان امتحانات دانش آموزان در مقاطع مختلف متأسفانه کلاهبرداران با سو استفاده از شرایط موجود اقدام به انتشار و تبلیغ جعلی فروش سوالات امتحانات نهایی در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی می کنند.

وی افزود: در این نوع کلاهبرداری، فرد کلاهبردار پس از ارتباط با مشتریان خود که اکثراً دانش آموز هستند، اعتماد آن ها را جلب کرده و با استفاده از تبلیغات گسترده و به بهانه های مختلف مبالغی را از آن ها دریافت می کنند.

رییس پلیس فتای استان اصفهان افزود: پس از واریز وجه توسط افرادی که اقدام به خرید می کنند، مشاهده می شود شخص کلاهبردار هیچ سوالی برای آن ها ارسال نمی کند و دیگر پاسخگوی تلفن خود نبوده است.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: چنین ادعاها و آگهی هایی مبنی بر فروش سوالات امتحانات نهایی در فضای مجازی جعلی بوده و دانش آموزان نباید به این آگهی های کذب و دروغین کلاهبرداران اعتنا کنند، همچنین خانواده ها هم مراقب فرزندان خود باشند و با ایجاد محیطی آرام شرایط را برای مطالع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از دانش آموزان با شگرد فروش سوالات امتحانات نهایی

کلاهبرداری از دانش آموزان با شگرد فروش سوالات امتحانات نهایی