مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-25سياسي

5 گالری در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس سمنان افتتاح می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تجهیز و بهره برداری از پنج گالری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان تا پایان سال 1400 به انجام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان به میزبانی مجتمع فرهنگی دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه در این مجموعه تا پایان سال 1400، پنج گالری فرهنگی و هنری احداث و تجهیز می شود، بیان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با پیشرفت 90 درصدی وارد فاز موزه آرایی شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود تا مجموعه ای فاخر و درخور سه هزار شهید استان سمنان تدارک دیده شود، ابراز داشت: در این مکان فرهنگی برگزاری برنامه هایی مانند اجتماعات و همایش های رزمندگان و ایثارگران و بازدید مدارس و دانش آموزان از موزه دفاع مقدس و مجموعه فرهنگی دیده شده است.

میزبانی از رویدادهای فرهنگی استان سمنان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان به نحوی طراحی شده تا میزبان جشنواره های دفاع مقدس نیز باشد، ابراز کرد: ساماندهی و تکمیل یادمان های شهدای گمنام استان سمنان یکی دیگر از اقدامات این مجموعه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 گالری در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس سمنان افتتاح می شود

5 گالری در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس سمنان افتتاح می شود