مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-25سياسي

بررسی مشکلات 2 واحد تولیدی در تویسرکان/ اشتغال 50 نفر با رفع موانع


فرماندار تویسرکان مسوولان را موظف به رفع موانع از واحدهای تولیدی شهرستان کرد و از ایجاد اشتغال زایی برای 50 نفر با توسعه دو شرکت تولیدی دارای مشکل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و مدیران دستگاه های عامل تویسرکان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها با هدف بررسی و رفع مسائل و مشکلات سر راه تولید از روند فعالیت کارخانه های تولیدی بستنی همهمه و شرکت کارتن و شانه سبز سرکان بازدید کردند.

در جریان بازدید از کارخانه تولیدی بستنی همهمه قاسم بیاتی، مدیر کارخانه با اشاره به فعالیت این کارخانه تولیدی ابتدا در روستای مبارک آباد در بخش مرکزی اظهار کرد: کارخانه با انتقال به شهرک صنعتی از حالت صنفی خارج و به صنعتی تبدیل شده است.

وی به افزایش میزان تولید سالانه کارخانه تولید از 300 تن به حدود 800 تن با توسعه کارخانه اشاره کرد و افزود: همچنین تعداد نیروهای انسانی فعال از 18 نفر با توسعه کارخانه به 40 نفر می رسد.

مدیر کارخانه میزان سرمایه گذاری در آن را حدود 5 میلیارد و 500 میلیون تومان دانست و از ورود و نصب دستگاه جدید برای این کارخانه تولیدی خبر داد و یادآور شد: در این صورت تعداد اشتغال زایی این شرکت به طور حتم افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات 2 واحد تولیدی در تویسرکان/ اشتغال 50 نفر با رفع موانع

بررسی مشکلات 2 واحد تولیدی در تویسرکان/ اشتغال 50 نفر با رفع موانع