مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-25سياسي

یک فروند بالگرد اطفای حریق به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یابد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قرار است اورژانس هوایی کشور چند فروند بالگرد ملکی بین استان ها توزیع کند، افزود: قرار است یک دستگاه به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یابد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قرار است اورژانس هوایی کشور چند فروند بالگرد ملکی بین استان ها توزیع کند، افزود: قرار است یک دستگاه به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یابد.

حسین کلانتری در نشست ستاد پیشگیری و مدیریت بحران استان به منظور مقابله با آتش سوزی با اشاره به اینکه در قانون جدید مدیریت بحران ظرفیت های خوبی ایجاد شده است، افزود: هر یک از مسئولان باید وظایف خود را به خوبی بشناسند تا بتوانند به آن عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه 14 کمیته در شورای هماهنگی مدیریت بحران پیش بینی شده است، تصریح کرد: وضعیت آتش سوزی های سال گذشته استان آسیب شناسی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر گشت زنی های مستمر از سوی نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کرد و ادامه داد: این اقدام های پیشگیرانه خیلی مهم است.

کلانتری با بیان اینکه راه اندازی پایگاه اطفای حریق به طور قطع مهم است، عنوان کرد: از ظرفیت پهپاد و دوربین های مداربسته نیز باید استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فروند بالگرد اطفای حریق به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یابد

یک فروند بالگرد اطفای حریق به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یابد