مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-25سياسي

شگفتانه های نمایشگاه مجازی قرآن کریم


معاون اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم در رادیو گفت وگو از عرضه خدمات قرآنی نظیر آموزش و بسته های فرهنگی با قیمتی بسیار نازل در این رویداد فرهنگی-مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عملاً امکان برپایی نمایشگاه نیست و امسال تلاش داریم مقدمات برپایی مجازی نمایشگاه قرآن کریم را برگزار کنیم.

خدمتکار شنبه هفته آتی، 11 اردیبهشت را شروع نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم عنوان کرد که بر روی سامانه اینترنتی تجربه می شود.

معاون اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم ادامه داد: این نمایشگاه دو بخش اصلی و محوری دارد که شامل فروش و خدمات محتوایی است.

خدمتکار گفت: در حوزه فروشگاهی بیش از 500 ناشر حوزه قرآن، دین و دفاع مقدس ثبت نام خود را نهایی کرده اند تا به فروش آثار و مکتوبات خود بپردازند.

وی افزود: در بخش خدمات محتوایی هم تلاش شده است تمام مؤسسات و مراکز فرهنگی دینی در کشور که در بستر فضای مجازی دارای برنامه های ممتاز و خلاقانه هستند، گردآوری کنیم.

خدمتکار این مراکز را 470 مؤسسه تخمین زد و گفت: با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، خدمات خود را با تخفیف ویژه و ارزان به مردم ارائه خواهند کرد.

وی این خدمات را شامل مشاوره خانواده، آموزش قرآن، حوزه کودک و نوجوان و نگارخانه آثار قرآنی برشمرد و افزود: امیدواریم نمایشگاه مجازی قرآن کریم فرصت خوبی برای انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگفتانه های نمایشگاه مجازی قرآن کریم

شگفتانه های نمایشگاه مجازی قرآن کریم