مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-04-25سياسي

در برخورد با برنامه مثل ماه، متراژ ما چیست؟


وقتی من می بینم رو به روی من کسی نشسته است که دوست دارد این معلولیت دیده نشود و یک تفاوت دیده شود و حتی این تفاوت را با چنین الفاظی بیان می کند من هم دوست دارم او را خوشحال کنم.

- رسالت بوذری مجری مثل ماه در مصاحبه ای با خبرگزاری مهر اعلام کرد وقتی من می بینم رو به روی من کسی نشسته است که دوست دارد این معلولیت دیده نشود و یک تفاوت دیده شود و حتی این تفاوت را با چنین الفاظی بیان می کند من هم دوست دارم او را خوشحال کنم و جمله ای به کار می برم که خودش می گوید.

[.

] به نظر می آید آنها که فضای حرفه ای را درک می کنند متوجه می شوند که خیلی بعید است که آدم رو به روی معلول باشد، از چنین جمله ای استفاده کند و قصدش شوخی و طنازی یا مطایبه باشد.

فردی که اندکی بویی از رسانه برده باشد می داند روبه روی معلول نباید چنین شوخی انجام داد.

من همواره منتقد عملکرد صداوسیما بوده ام و به قول معروف دعوای ما با صداوسیما سر جای خودش اما اینکه از هر امکانی استفاده کنیم تا صداوسیما یا یک برنامه تلویزیونی را مورد نقد قرار دهیم و یا تخریب کنیم عملی غیر اخلاقی، غیر حرفه ای و به دور از انصاف است.

در زمانه ای که بیشتر مخاطبان شاید اصل برنامه را ندیده باشند و فقط همان تکه ویدئو را در شبکه های اجتماعی دیده و بر اساس آن فکر می کنند که واقعا توهینی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برخورد با برنامه مثل ماه، متراژ ما چیست؟

در برخورد با برنامه مثل ماه، متراژ ما چیست؟