مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-25ورزشي

علی نژاد: کسب سهمیه المپیک نیما عالمیان عیدی خوبی بود


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار رییس و دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: گرفتن سهمیه المپیک نیما عالمیان در آغاز سال عید خوبی برای ورزش بود و من امیدوارم او در المپیک توکیو هم بتواند نمایش درخور توجه ای داشته باشد.

- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار رییس و دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: گرفتن سهمیه المپیک نیما عالمیان در آغاز سال عید خوبی برای ورزش بود و من امیدوارم او در المپیک توکیو هم بتواند نمایش درخور توجه ای داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد ضمن ابراز امیدواری از اینکه نوشاد عالمیان هم بتواند همانند برادرش سهمیه بگیرد، گفت: فدراسیون ها برای آماده سازی المپیکی های خود اهتمام بیشتری به خرج دهند و هر آنچه که لازم است را برای آن ها فراهم کنند.

در این راه، وزارت ورزش به صورت جدی پای کار است.

اخیرا بودجه لازم به فدراسیون ها تخصیص و تزریق شده است و این روند ادامه دارد، مخصوصا برای فدراسیون های المپیکی تا با آرامش خاطر برنامه های آماده سازی ملی پوشان و اعزام های برون مرزی خود را دنبال کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی همچنین با اشاره به بازی های آسیایی جوانان که قرار است اواخر آبان در کشور چین برگزار شود، گفت: برای جوانان تنیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نژاد: کسب سهمیه المپیک نیما عالمیان عیدی خوبی بود

علی نژاد: کسب سهمیه المپیک نیما عالمیان عیدی خوبی بود