مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-25اقتصادي

تحقق سهم 25 درصدی اقتصاد تعاونی ها در گرو بازنگری سیاست های حمایتی است


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: برای تحقق سهم 25 درصد سهم اقتصاد تعاونی در کشور نیازمند بازنگری در برنامه های حمایتی و پشتیبانی در این خصوص هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عماد تشکری در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات و رسانه های استان که به منظور گرامیداشت هفته هستند، در واحدهای تولیدی بزرگ استان که دارای خانه بهداشت هستند، شاهد کمترین مشکل در این رابطه بوده ایم.

این مسئول با اشاره به فعالیت حدود سه هزار تعاونی از مجموع شش هزار تعاونی تشکیل شده در استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر  100 هزار نفر در تعاونی های فعال استان عضو هستند و این تعاونی ها برای 54 هزار نفر در استان ایجاد شغل کرده است.

وی همچنین با بیان این که هم اکنون 16 اتحادیه تعاونی در استان فعالیت دارد، افزود: 55 درصد از تعاونی های استان در حوزه خدمات، 35 درصد در بخش تولید و 10 درصد نیز در بخش کشاورزی فعالیت دارند.

تشکری ارزش صادارت سال گذشته ی تعاونی های استان را بیش از 1536 هزار دلار عنوان و تاکید کرد: برای تحقق سهم 25 درصد سهم اقتصاد تعاونی در کشور نیازمند تامین زیرساخت های درخور این سهم و بازنگری در حوزه پشتیبانی هستیم.

وی با اشاره به تشکیل 57 تعاونی جدید در استان طی سال گذشته، از نظارت متمر بر فعالیت تعاونی ها خبر داد و گفت: سال گذشته 1499 مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق سهم 25 درصدی اقتصاد تعاونی ها در گرو بازنگری سیاست های حمایتی است

تحقق سهم 25 درصدی اقتصاد تعاونی ها در گرو بازنگری سیاست های حمایتی است