مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-04-25ورزشي

اندیشکده روسی: «تفرقه بینداز و حکومت کن» دیگر کارساز نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اندیشکده روسی باشگاه مباحثه والدای مقاله ای را به قلم نلسون وونگ، معاون مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی شانگهای، - اندیشکده روسی: تفرقه بینداز و حکومت کن دیگر کارساز نیست تلاش غرب برای بازگشت به وضعیت گذشته خود با بن بست مواجه شده است و ترویج برتری ایدئولوژیک در قرن جدید کارساز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اندیشکده روسی باشگاه مباحثه والدای مقاله ای را به قلم نلسون وونگ، معاون مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی شانگهای، در پاسخ به این پرسش که آیا غرب جزیی از بازی آینده جهان خواهد بود؟ منتشر کرده است.

وونگ در این مقاله می نویسد: قبل از بحث در مورد اینکه جهان به کجا می رود، بیایید به طور خلاصه به فضای ژئوپلیتیک قبل از همه گیری ویروس کرونا برگردیم.

در اکتبر سال 2019 هنگامی که دونالد ترامپ تلاش می کرد تا تجارت آمریکایی را به ایالات متحده بازگرداند و همزمان نیز جنگ تجاری علیه چین را در پیش می گرفت، اتحادیه اروپا و تعداد زیادی از کشور ها در سایر قاره ها به سرعت تجارت خود با چین را افزایش دادند.

وی ادامه می دهد: در همان ماه امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه پس از تشییع جنازه ژان شیراک در پاریس، صریحاً اعلام کرد که روسیه دشمن اروپا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده روسی: «تفرقه بینداز و حکومت کن» دیگر کارساز نیست

اندیشکده روسی: «تفرقه بینداز و حکومت کن» دیگر کارساز نیست