مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-04-25سياسي

درخواست دانشجویان از مجلس برای تحقیق و تفحص از معاونت زنان ریاست جمهوری


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار تحقیق و تفحص از عملکرد معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل واکنش به اقدام معاونت امور زنان و خواستار تحقیق و تفحص از عملکرد معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری شد.

متن این نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم اقدامات معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که منجر به عضویت ایران در کمیسیون مقام زن ملل متحد شده است ، نشان دهنده انحرافات عمیق از معیار های انقلاب اسلامی می باشد.

شاخص های عدالت جنسیتی ابلاغی از سوی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ، بدون در نظر گرفتن نظر ستاد ملی زن و خانواده و خلاف نص صریح قوانین راسا مطابق اهداف کنوانسیون های بین المللی ابلاغ شده است.

عضویت 4 ساله در کمیسیون مقام زن در حالی است که مسئله برابری جنسیتی مطابق با اهداف برنامه توسعه هزاره سازمان ملل ماموریت اصلی آن است، با توجه به اینکه مقام معظم رهبری درسال 93 در دیدار با جمعی از بانوان برگزیده کشورفرمودند: افرادی که مسائلی همچون برابری جنسیتی را دنبال می کنند، از کار خود به دلیل مفاسد آن پشیمان هستند و برابری جنسیتی خطای تفکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دانشجویان از مجلس برای تحقیق و تفحص از معاونت زنان ریاست جمهوری

درخواست دانشجویان از مجلس برای تحقیق و تفحص از معاونت زنان ریاست جمهوری