مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-04-25سياسي

توزیع 500 بسته معیشتی میان نیازمندان گلپایگانی در ماه رمضان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: در شهرستان گلپایگان در ماه مبارک رمضان 500 بسته معیشتی به ارزش 150 میلیون تومان در پنج مرحله میان نیازمندان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، سید عباس میرکریمی ظهر امروز در حاشیه  مراسم توزیع بسته های معیشتی در گلپایگان اظهار کرد: در ادامه طرح سردار سلیمانی در قالب نهضت توزیع بسته های معیشتی، در ماه مبارک رمضان نیز با حمایت امام جمعه گلپایگان و امام جمعه گلشهر و با همت فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان با جمع آوری کمک های مالی خیرین آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان افزود: از محل این کمک های مالی خیرین  500 بسته معیشتی به ارزش 150 میلیون تومان تهیه شده است که در پنج مرحله به مناسبت های ولادت امام حسن مجتبی، شب های قدر و عید سعید فطر توزیع  می شود.

وی گفت: در شهرستان گلپایگان  پس از شیوع بیماری کرونا تاکنون بالغ بر هشت هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان تهیه و میان آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از محدودیت های کرونایی  با حفظ کرامت انسانی توزیع شده است.

میرکریمی از توزیع 200 بسته معیشتی  پس از ماه مبارک رمضان  در اجرای طرح امام حسین مجتبی خبر داد و خاطرنشان کرد:  تاکنون توسط پایگاه های بسیج 4 هزار و 500  نیازمند گلپایگانی شناسایی و در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته معیشتی میان نیازمندان گلپایگانی در ماه رمضان

توزیع 500 بسته معیشتی میان نیازمندان گلپایگانی در ماه رمضان