مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-04-25سياسي

نقش حضرت خدیجه(س) در ترویج فرهنگ و معارف اسلام در اوگاندا تبیین شد


همزمان با سالگرد رحلت بانوی اول اسلام، نقش حضرت خدیجه(س) در تقویت، ترویج و انتشار فرهنگ و معارف اسلام با اجرای دو برنامه رسانه ای و دانشگاهی در اوگاندا تبیین و تشریح شد.

- نقش حضرت خدیجه(س) در ترویج فرهنگ و معارف اسلام در اوگاندا تبیین شد همزمان با سالگرد رحلت بانوی اول اسلام، نقش حضرت خدیجه(س) در تقویت، ترویج و انتشار فرهنگ و معارف اسلام با اجرای دو برنامه رسانه ای و دانشگاهی در اوگاندا تبیین و تشریح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با سالگرد رحلت بانوی اول اسلام، نقش سرنوشت ساز و حیاتی حضرت خدیجه(س) در تقویت، ترویج و انتشار فرهنگ و معارف اسلام ناب و تحقق اهداف مبعث پیامبر اکرم(ص) با اجرای دو برنامه رسانه ای و دانشگاهی برای جامعه آقایان و بانوان اوگاندا تبیین و تشریح شد.

در جریان برگزاری کارگاه آموزشی رمضان شناسی که به همت رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا و دانشگاه بین المللی متوروپلیتنت اوگاندا برگزار می شود، تبلیغات دینی بانوی اول اسلام، بیماری و وصیت نامه حضرت خدیجه(س)، نقش تعیین کننده ایشان در تبلیغ اسلام و .

مطرح شد.

محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا در نمازجمعه دانشگاه بین المللی مترو پُلیتنت اوگاندا طی سخنانی برای دانشجویان، به تشریح نقش حضرت خدیجه(س)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش حضرت خدیجه(س) در ترویج فرهنگ و معارف اسلام در اوگاندا تبیین شد

نقش حضرت خدیجه(س) در ترویج فرهنگ و معارف اسلام در اوگاندا تبیین شد