مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-04-25اقتصادي

تهرانی ها 70 لیتر آب بیشتر از سرانه کشور مصرف می کنند


تهرانی ها 70 لیتر آب بیشتر از سرانه کشور مصرف می کنند این در حالی است که سرانه مصرف آب شرب در شهر تهران 240 لیتر برثانیه در شبانه روز می باشد - حسین سرایی با بیان اینکه سرانه مصرف شهر تهران در تابستان تا 310 لیتر بر ثانیه در شبانه روز نیز می رسد که این رقم بسیار بزرگی است، افزود: درحال حاضر شهر تهران روزانه 37 هزار لیتر بر ثانیه آب مصرف می کند که این رقم در تابستان به بیش از 44 هزار لیتر بر ثانیه خواهد رسید که با توجه به کاهش چشمگیر بارندگی ها بر لزوم مدیریت مصرف در این کلان شهر تاکید می شود.

تهرانی ها 70 لیتر آب بیشتر از سرانه کشور مصرف می کنند وی گفت: مصارف فعلی در شهر تهران نشان می دهد که مصرف آب شرب این کلانشهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد بیشتر است که با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای سازمان هواشناسی و بارش های انجام شده، ما شرایط خوبی به لحاظ آبی نخواهیم داشت.

مدیرمرکز کنترل آب تهران با اشاره به کاهش ذخایر پشت سدها ادامه داد: اگر ما در تابستان ذخایر موجود را حفظ کنیم در ابتدای پاییز و پیش از شروع سال آبی جدید با محدودیت های کمتری مواجه خواهیم شد.

سرایی با تاکید بر لزوم صرفه جویی 10 درصدی مصرف آب افزود: استفاده از کاهنده مصرف، استفاده نکردن از آب بجای جارو در زمان نظافت ساختمان و باز نذاشتن آب در زمان استحمام می تواند مانع از هدر رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها 70 لیتر آب بیشتر از سرانه کشور مصرف می کنند

تهرانی ها 70 لیتر آب بیشتر از سرانه کشور مصرف می کنند