مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-04-25بين الملل

نخست وزیر عراق، وزیر بهداشت و استاندار بغداد را از کار تعلیق کرد


نخست وزیر عراق در واکنش به آتش سوزی دیشب (شنبه شب) در بیمارستان ابن الخطیب بغداد؛ دستور داد، شماری از مقامات و مسوولان ذیربط از جمله وزیر بهداشت، استاندار بغداد و مدیر کل اداره بهداشت منطقه الرصافه تا زمان رسیدگی به ابعاد حادثه و روشن شدن نتایج آن، خلع ید (تعلیق از کار) شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکشنبه ایرنا، مصطفی الکاظمی همچنین دستور تشکیل هیاتی برای بررسی حادثه آتش سوزی در بیمارستان ابن الخطیب و بازخواست افراد سهل انگار را صادر کرد.

بر اثر انفجار کپسول اکسیژن و سپس آتش سوزی گسترده دیشب در بیمارستان ابن الخطیب بغداد تاکنون 82 نفر جان باخته و 110 نفر مصدوم، زخمی یا دچار سوختگی با شدت و ضعف متفاوت برجای گذاشته است.

نشست فوق العاده امروز هیات وزیران عراق به ریاست الکاظمی برای بررسی ابعاد مختلف این حادثه برگزار شد که دفتر نخست وزیری هم جزییات آن را اطلاع رسانی کرد.

نخست وزیر عراق در این جلسه ویژه که به بحث در مورد حادثه دلخراش در بیمارستان ابن الخطیب بغداد اختصاص داشت، دستوراتی را صادر کرد.

الکاظمی، وزیران کشور، دادگستری و برنامه ریزی به علاوه نمایندگانی از پارلمان و کمیته مبارزه با فساد اداری و مالی عراق را مسوول تحقیق درباره این حادثه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر عراق، وزیر بهداشت و استاندار بغداد را از کار تعلیق کرد

نخست وزیر عراق، وزیر بهداشت و استاندار بغداد را از کار تعلیق کرد