مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-04-25سياسي

امیر حاتمی: راه شهید حجازی با قدرت ادامه دارد


سردار شهید حجازی نقش بسیار پر رنگ در سازماندهی نیروهای مدافع حرم و در پیروزی های اخیر در مقابل جبهه شرک و نفاق داشت و امروز راهش با قدرت ادامه دارد.

- وزیر دفاع گفت: سردار شهید حجازی نقش بسیار پر رنگ در سازماندهی نیروهای مدافع حرم و در پیروزی های اخیر در مقابل جبهه شرک و نفاق داشت و امروز راهش با قدرت ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت شهید سردار حجازی با بیان اینکه شهید حجازی در طول حیات پر برکتش، خود را وقف اسلام، انقلاب اسلامی، بسیج و محور مقاومت کرده بود ، اظهار کرد: اگر فرماندهی شهید حاج قاسم و شهید حجازی در سوریه و محور مقاومت نبود آمریکا با نیابت گروه های تکفیری ریشه های اسلام و انقلاب اسلامی را در منطقه خشکانده بود.

وی همچنین با بیان اینکه شهید حجازی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و پس از آن در راه اندازی بسیج و جهاد سازندگی خود را وقف خدمت به محروم ترین مردم کرده بود ، خاطر نشان کرد: امروز جوانان ما الگوهای فراوانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید حجازی ها پیش رو دارند که باید از آنها درس بگیرند و آموزه های آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: راه شهید حجازی با قدرت ادامه دارد

امیر حاتمی: راه شهید حجازی با قدرت ادامه دارد