مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-04-25دانش

کتاب «زیست سنجی عوامل میکروبی و نماتدهای بیمارگر حشرات» منتشر شد


انتشارت جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب «زیست سنجی عوامل میکروبی و نماتدهای بیمارگر حشرات» را در 8 فصل و 8392 صفحه با رویکردی به حشره شناسی منتشر کرد.

- کتاب زیست سنجی عوامل میکروبی و نماتدهای بیمارگر حشرات منتشر شد ایسنا/اردبیل انتشارت جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب زیست سنجی عوامل میکروبی و نماتدهای بیمارگر حشرات را در 8 فصل و 8392 صفحه با رویکردی به حشره شناسی منتشر کرد.

این کتاب توسطA.

Navon و KRS Ascherدر انتشارات معتبر و بین المللی CABI به رشته تالیف درآمده و توسط دکتر لاله ابراهیمی، استادیار پژوهشی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور ترجمه و توسط دکتر محمدرضا شیری، عضو هیأت علمی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور ویراستاری شده است.

این کتاب که راهنمای کار در آزمایشگاه بوده و یک کتاب کاربردی شامل تقریبا تمام پروتوکل های لازم برای جداسازی و کشت و زیست سنجی های اولیه با عوامل کنترل بیولوژیک حشرات می باشد، ضمن جامع بودن، پروتکل های مربوط به باکتری ها ( Bt و سایر باکتری ها)، ویروس ها، قارچ ها و میکروسپوریدی ها و نماتدهای بیمارگر حشرات و توضیح و حل مسائل مربوط به روش های آماری کارهای آزمایشگاهی را پوشش می دهد.

کتاب زیست سنجی عوامل میکروبی و نماتدهای بیمارگر حشرات به قیمت 50 هزار تومان قابل تهیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «زیست سنجی عوامل میکروبی و نماتدهای بیمارگر حشرات» منتشر شد

کتاب «زیست سنجی عوامل میکروبی و نماتدهای بیمارگر حشرات» منتشر شد