مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 14:302021-04-25سياسي

25 هزار پرس غذای گرم بین مددجویان زنجانی توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب طرح «اطعام مهدوی و افطاری ساده»، 25 هزار پرس غذای گرم، بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خصوص سومین رزمایش ایران همدل که در قالب اطعام مهدوی و افطاری ساده از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال اجراست.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تاکنون تعداد 25 هزار و 328 پرس غذای گرم به ارزش 6 میلیارد و 903 میلیون ریال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وحفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده ها در بین مددجویان و سایر اقشار نیازمند توزیع شده است.

وی به فعالیت 45 آشپزخانه برای اطعام نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان در  سطح استان اشاره کرد و افزود: مجوز فعالیت این مراکز از سوی مراکز بهداشتی اخذ و مسؤولین بهداشت و درمان کمیته امداد شهرستان ها در تمام مراحل پخت، بسته بندی و توزیع غذای گرم نظارت کامل دارند.

صفری از اجرای طرح افطاری ساده با مساعدت و همکاری خیران نیکوکار خبر داد و افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تعداد 73 هزار و 180 افطاری ساده به ارزش بیش از یک میلیارد و 736 میلیون ریال بین خانواده های مددجو و سایر اقشار و مومنین روزه دار توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار پرس غذای گرم بین مددجویان زنجانی توزیع شد

25 هزار پرس غذای گرم بین مددجویان زنجانی توزیع شد