مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-04-25اقتصادي

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به 48 نفر از زندانیان آزاد شده


مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد از اعطاء تسهیلات خود اشتغالی به 48 نفر از زندانیان آزاد شده این توسط مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان ها خبر داد.

- منصور بیژنی با بیان اینکه 900 میلیون تومان اعتبار برای وام اشتغالزایی زندانیان آزادشده از طریق مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج در نظر گرفته شده بود، افزود: در سال گذشته 33 نفر و تا چند روز آینده نیز به سه نفر دیگر از محل وام های این مرکز که وابسته به زندان های استان است اعطاء و 15 نفر نیز از طریق معرفی به کمیته امداد امام خمینی(ره) تسهیلات خود اشتغالی دریافت کردند.

مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در سال گذشته سهمیه اختصاص یافته به استان ما از طریق مرکز مراقبت 900 میلیون تومان بوده که با تلاش های صورت گرفته از سوی همکاران ما 33 نفر از صندوق کارآفرینی امید وام دریافت کرده که سه نفر دیگر بنا به مشکلات بانکی خود در این ماه نیز به این صندوق معرفی و تسهیلات اشتغالزایی دریافت خواهند کرد.

بیژنی با تقدیر از همکاری و مساعدت کمیته حضرت امام (ره) تصریح کرد: در تفاهم نامه های منعقد شده با کمیته حضرت امام در سال گذشته 15 نفر نیز برای دریافت تسهیلات معرفی که هر کدام وام 40 میلیونی برای اشتغال دریافت نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به 48 نفر از زندانیان آزاد شده

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به 48 نفر از زندانیان آزاد شده