مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 15:502021-04-25سياسي

فرونشست و شکاف زمین در جنوب سمنان پیگیری شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: طرح های ارائه راهکارهای عملی توسعه و معرفی زنان کارآفرین استان سمنان و فرونشست و شکاف زمین در جنوب استان باید پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در جلسه شورای پژوهش استانداری سمنان اظهار کرد: کاربردی و راهبردی بودن طرح های پژوهشی در استان دو مؤلفه ای بود که در سال 1399 نیز مورد تأکید شورای پژوهش استان و استانداری قرار داشت.

او گفت: نیاز است تا این طرح ها برای تصویب نهایی به صورت مشخص کاربردی، راهبردی، قابل بهره برداری و دارای نقشه راه مشخص برای آینده استان در راستای توسعه همه جانبه و پایدار و حل مشکلات موجود باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان ادامه داد: یقیناً پس از ارائه، نقد و بررسی طرح هایی که در قالب عناوین مصوب شده معرفی می شوند، پرداخت های اعتباری بر اساس میزان قابل بهره برداری بودن طرح ها و کاربست های آنها صورت می گیرد.

منصوری یادآور شد: در خصوص بررسی و تصویب عناوین طرح های پژوهشی در استان، در سال 1399 زمان مطلوبی اختصاص داده شد و همچنین اقدام بسیار خوبی در خصوص بودجه این طرح ها انجام شد.

وی تأکید کرد: بررسی طرح ها در سال جاری با زمان بیشتری انجام خواهد شد و امکان رد عناوین طرح های مصوب، بر اساس اینکه به چه میزان قابل بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست و شکاف زمین در جنوب سمنان پیگیری شود

فرونشست و شکاف زمین در جنوب سمنان پیگیری شود