مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-04-25بين الملل

مسکو: آمریکا در لیست کشور های غیردوست قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز یکشنبه گفت که روسیه روند ایجاد لیست کشور های غیردوست را آغاز کرده که بر این اساس، - سخنگوی وزارت خارجه روسیه خبر داد که آمریکا در لیست کشور های غیر دوست این کشور قرار دارد و از به کارگیری شهروندان روس در هیأت های دیپلماتیک خود منع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز یکشنبه گفت که روسیه روند ایجاد لیست کشور های غیردوست را آغاز کرده که بر این اساس، کشور هایی که در این لیست قرار دارند از به کار گیری شهروندان روس برای کار در هیأت های دیپلماتیک منع خواهند شد.

وی که با شبکه تلویزیونی روسیه 1 صحبت می کرد، افزود: همانطور که می دانید، روز گذشته فرمانی از سوی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه منتشر شد که شامل اقداماتی بود که طی آن، کشور هایی که غیردوست معرفی می شوند، نمی توانند کارمندان روس در هیأت های دیپلماتیک و کنسولگری های خود استفاده کنند .

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اضافه کرد: لیست کشور های غیر دوست در حال تهیه بوده و همانطور که می دانیم، تمام این داستان زمانی آغاز شد که موج گام های غیردوستانه آمریکا آغاز شد و می توانم تاکید کنم که آمریکا نیز در این لیست قرار دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آمریکا در لیست کشور های غیردوست قرار دارد

مسکو: آمریکا در لیست کشور های غیردوست قرار دارد