مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 17:502021-04-25حوادث

افزایش فوتی های حادثه جهرم


رییس مرکز اورژانس شهرستان جهرم با ابراز تاسف از افزایش تعداد فوت شدگان حادثه انفجار در یک واحد مسکونی این شهر، گفت: در این حادثه سه فوتی داشتیم.

- ایسنا/فارس رییس مرکز اورژانس شهرستان جهرم با ابراز تاسف از افزایش تعداد فوت شدگان حادثه انفجار در یک واحد مسکونی این شهر، گفت: در این حادثه سه فوتی داشتیم.

دکتر خوشرو به ایسنا گفت: ساعتی قبل مردی حدودا 40 ساله که در حادثه ظهر جهرم مصدوم شده بود، علیرغم تلاش تیم درمان به دلیل شدت جراحات فوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا با فوت این مرد، تعداد فوتی های حادثه امروز خیابان صدا و سیمای جهرم به سه نفر شامل یک مرد چهل ساله، یک زن سی ساله و یک زن سالمند، افزایش یافت.

فرماندار شهرستان جهرم نیز در این باره گفت: در پی انفجار دو واحد مسکونی در این شهرستان برق و گاز در خیابان صدا و سیما و بخشی از شهرک انقلاب این شهرستان قطع شده است.

شفیعیان عنوان کرد: نیروهای عملیاتی در تلاش برای رفع مشکل و اتصال دوباره برق و گاز هستند ظهر امروز براثر یک انفجار حداقل 2 خانه در جهرم کاملا تخریب شد و لطماتی با چندین واحد مسکونی و اتومبیل وارد شد.

این حادثه 3 فوتی و 5 مصدوم داشت و با وجود تذکرات مسئولان در خصوص پرهیز از حضور و تجمع در محل، تا ساعتی قبل شاهد ازدحام شهروندان در محل حادثه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فوتی های حادثه جهرم

افزایش فوتی های حادثه جهرم