مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-04-25ورزشي

شهردار از تسریع در اجرای آرامستان جدید کرمان خبر داد


شهردار کرمان از سرعت بخشیدن به اجرای آرامستان جدید خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه هرچه سریع تر به پایان برسد و شرایط برای دفن اموات در این آرامستان مهیا شود.

- ایسنا/کرمان شهردار کرمان از سرعت بخشیدن به اجرای آرامستان جدید خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه هرچه سریع تر به پایان برسد و شرایط برای دفن اموات در این آرامستان مهیا شود.

سیدمهران عالم زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان از افتتاح مجموعه ورزش های ساحلی کرمان در چهل و چهارمین هفته پویش افتتاح شهرداری خبر داد و گفت: باید امکانات و زیرساخت های لازم برای ورزش های مختلف را در شهر کرمان داشته باشیم تا علاقه مندان به رشته های مختلف ورزشی، از آن ها استفاده کنند.

وی پروژه مهم پیشِ رو را آماده سازی آرامستان جدید شهر کرمان دانست و به بازدید استاندار از آرامستان اشاره کرد و گفت: از اعضای شورای شهر نیز درخواست می کنم یک روز را به بازدید از این پروژه اختصاص دهند.

عالم زاده از سرعت بخشیدن به اجرای آرامستان جدید خبر داد و گفت: امیدواریم این پروژه هرچه سریع تر به پایان برسد و شرایط برای دفن اموات در این آرامستان مهیا شود.

وی بر تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام تا آخر این دوره نیز تأکید کرد و گفت: تمام تلاش ما بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است تا وضعیت مناسبی را به دور بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار از تسریع در اجرای آرامستان جدید کرمان خبر داد

شهردار از تسریع در اجرای آرامستان جدید کرمان خبر داد