مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-25اجتماعي

افزایش رشته های تحصیلی و سهمیه دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان سمنان


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس از افزایش رشته های تحصیلی و سهمیه دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان استان سمنان برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس به همراه مدیرکل آموزش و پرورش و رییس دانشگاه فرهنگیان استان سمنان در جلسه مشترک با رییس دانشگاه فرهنگیان کشور، خواستار افزایش 100 نفری سهمیه دانشجو معلم برای دانشگاه فرهنگیان استان در سال تحصیلی آینده شدند که مورد موافقت رییس دانشگاه فرهنگیان کشور قرار گرفت.

این اقدام در پاسخ به تقاضای علاقه مندان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و تأمین نیروی انسانی موردنیاز آموزش و پرورش استان سمنان انجام شد.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس همچنین خواستار افزایش رشته های دانشگاه فرهنگیان استان در سال تحصیلی آینده شد که مورد موافقت رییس دانشگاه فرهنگیان کشور قرار گرفت.

بر این اساس، مقرر شد با توجه به برخورداری دانشگاه فرهنگیان استان سمنان از هیأت علمی مجرب در رشته های دبیری زبان انگلیس ی، دبیری ریاضی و مشاوره، پذیرش جذب دانشجو در سه رشته فوق از آغاز مهرماه 1400 در دانشگاه فرهنگیان استان سمنان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رشته های تحصیلی و سهمیه دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان سمنان

افزایش رشته های تحصیلی و سهمیه دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان سمنان